13 Ağustos 2008

Pekin Tarım Üniversitesi Spor Kompleksi

55 ve 60 kilo Greko-Romen Güreş karşılaşmasını izlediğim yer işte burası. Sabah 9.30'da başlayan müsabakalar için 07.45 gibi evden çıktım. Daha önce uyarıldığım için arabayla gitmek yerine taksiye bindim. Korktuğum gibi bir araç yoğunluğu olmadığından onbeş dakikada vardım. Keşke araba ile gelseymişim, belki yakınlarda bir park yeri bulurdum. Hem yanımda okuyacak bir şeyler de getirebilirdim. Erken vardığımdan zaman geçirmek zor oldu. Dışardan su ve abur cubur alıp içeri girdim. Başlarda oldukça boş olan salon, ilerleyen dakikalarda dolmaya başladı. Ama, boşlukların çokluğu, yapılan eleştirilerin doğru olduğunu düşündürmeye başladı. Salona getirilen gönüllüler bile boşlukları kapatmaya yetmemiş anlaşılan.
Posted by Picasa

Hiç yorum yok: